Erótico Enrustido: Erotica

quarta-feira, 20 de maio de 2009

Erotica

M., pra você (com todos os pontos e vírgulas):



"Erotica, romance
My name is Dita
I'll be your mistress tonight
I'd like to put you in a trance

If I take you from behind
Push myself into your mind
When you least expect it

Will you try and reject it

If I'm in charge and I treat you like a child

Will you let yourself go wild

Let my mouth go where it wants to


Give it up, do as I say
Give it up and let me have my way
I'll give you love, I'll hit you like a truck
I'll give you love, I'll teach you how to ...

I'd like to put you in a trance, all over
Erotic, erotic, put your hands all over my body
Erotic, erotic

Once you put your hand in the flame
You can never be the same
There's a certain satisfaction
In a little bit of pain
I can see you understand
I can tell that you're the same
If you're afraid, well rise above
I only hurt the ones I love

Give it up, do as I say
Give it up and let me have my way
I'll give you love, I'll hit you like a truck
I'll give you love, I'll teach you how to ..."

6 comentários:

LEO disse...

OLA!
passei por aqui para deixar um beijão!
LEO

Walter Filho disse...

Antes q eu me perca por aqui: O blog é perfeito.

Ernani Netto disse...

Eu queria comer a Madonna!! Essa mulher é demais!!!

Bjaum

Escorpiana disse...

Ela é foda. Sou big fã dessa loura, que fica morena às vezes.
Adoro todas as músicas. E dessa, meu trcho preferido é: "Erotic, erotic, put your hands all over my body" ;)

Bjooos!

** Sobre o post "luxúria", fique a vontagem. Pode colocar a letra ou trecho aqui! No problem!!! :D :D

SexoCult disse...

"É dessas mulheres pra comer com dez talheres. De quatro, lado, frente, verso, embaixo, em pé
Roer, revirar, retorcer, lambuzar e deixar o seu corpo. Tremendo, gemendo, gemendo, gemendo (...) Fui eu quem bebi, comi a Madonna
Fui eu quem bebi, comi a Madonna (Ana Carolina)...Yes!!!!

ferafelina disse...

Posta Humam Nature? Amooo³
Bjos lindinha :)